Minőségpolitika
Az intézmény minőségpolitikája, összhangban minőségügyi stratégiájával, a szervezet folyamatos fejlődés iránti elkötelezettségét deklarálja. A minőségpolitikát a képviseletre jogosult személy hagyja jóvá és hozza nyilvánosságra.Az intézmény minőségpolitikája, összhangban minőségügyi stratégiájával, a szervezet folyamatos fejlődés iránti elkötelezettségét deklarálja. A minőségpolitikát a képviseletre jogosult személy hagyja jóvá és hozza nyilvánosságra.
Az intézmény vezetése a minőségpolitika létrehozása és további finomítása során figyelembe veszi a partnerek elvárásait, a törvényi és szakmai előírásokat. Szem előtt tartja azt a célt, hogy a minőségpolitikából lebontva olyan minőségcélokat jelöljön ki, amelyek a munkatársak elkötelezetté tételén keresztül a működés eredményességének folyamatos fejlesztését segítik elő.
A minőségbiztosítási rendszer bevezetése és működtetése során minden belső és külsős munkatársat kötelező megismertetni a minőségpolitikával. A minőségpolitikát érintő változásokról – a változást követően 10 napon belül – tájékoztatni kell a munkatársakat. Új dolgozók belépésekor az orientációs képzés fontos részét képezi a minőségbiztosítási rendszer folyamatainak ismertetése is.
A munkatársak elkötelezettségének kialakítása és erősítése érdekében a minőségpolitikát jól látható módon ki kell függeszteni az intézmény ügyfélszolgálati helyiségeiben.
A minőségpolitika tartalmazza:- a minőségre vonatkozó intézményi stratégiát,- az intézmény szervezeti egységei és alkalmazottai minőségbiztosítással kapcsolatos felelősségét,- a képzésben résztvevők bevonásának módját a minőségbiztosítás megvalósításába,- a minőségpolitika megvalósításának, figyelemmel kisérésének és felülvizsgálatának módját.
Nagykanizsa, 2015. január 30.
Móric József
ügyvezető-igazgató